Starlex Real Estate aicina uz konsultāciju

“Bija uzrunātās auditorijas atskaite, kā arī pārskatāms auto maršruta plāns…Noteikti tas ir efektīvs veids, kā uzrunāt pietiekami plašu auditoriju.” Egīls Smilktiņš, Starlex Real Estate direktors.

Starlex Real Estate būdama pilna pakalpojuma klāsta nekustamā īpašuma un konsultāciju aģentūra izvēlējās Autopromo kā papildu mārketinga kanālu jau esošajām digitālo kanālu kampaņām. 

Reklāmas vieds: auto sāni

Reklāmas vietas: 3

Kampaņas ilgums: 21 diena

Kampaņas pilsēta: Rīga

Mērķi:

-Veicināt zīmola atpazīstamību vidē un jaunu klientu pieplūdumu. 

Rezultāti:

-327 582 impresijas 

-50% pārklājums Rīgā

-Biežāk apmeklētākie pilsētas rajoni : Āgenskalns, Imanta, Zolitūde, Rīgas pilsētas centrs, Avoti, Brasa, Grīziņkalns, Teika, Sarkandaugava, Maskavas Forštate, Purvciems, Pļavnieki, Mežciems, Jugla.

Autopromo vides reklāmas kampaņa efektīvi papildināja digitālo kanālu kampaņas, kas veicināja brenda atpazīstamību Rīgā.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

Ieplāno savu jauno kampaņu.