2020.gada 15.maijā atklāja vērienīgo tirdzniecības centru ALEJA. Tai pat laikā tirdzniecības centrā durvis vēra jaunais RIMI Hyper, nodrošinot iespēju saņemt arī Rimi e-veikalā veiktos pasūtījumus Rimi Drive vai “Saņem veikalā” punktā.
4 dienu garumā, tieši jaunā T/C ALEJA atklāšanas pirmo dienu laikā, Autopromo mobilā reklāmas piekabe nodrošināja efektīvu vides reklāmas kampaņu.
Kampaņas laikā piekabe pārvietojās pa speciāli izstrādātu maršrutu, kurā reklāma uzrunā jaunā T/C ALEJA potenciālo auditoriju.
Reklāmas veids: mobilā reklāmas piekabe
Kampaņas ilgums: 4 dienas
Kampaņas pilsēta: Rīga
Lūk, šāds izskatījās katras dienas maršruts, uzrunājot tādus rajonus kā Āgenskalns, Torņakalns, Ziepniekkalns, Atgāzene, Mārupe.