Kampaņas

Burger Studio sasniedz 52% pārklājumu Rīgā. Vien tikai ar 2 auto!!!
Burger Studio kampaņas plāns bija interesantā veidā iesaistīt potenciālos klientus un par fotogrāfiju sociālajos portālos, cilvēkam sniegt bez maksas burgeri vai atlaidi maltītei. Tad, nu,

Rimi Latvia atver jaunu lielveikalu Rīgā – T/C ALEJA
2020.gada 15.maijā atklāja vērienīgo tirdzniecības centru ALEJA. Tai pat laikā tirdzniecības centrā durvis vēra jaunais RIMI Hyper, nodrošinot iespēju saņemt arī Rimi e-veikalā veiktos pasūtījumus

Rimi Drive informē pircējus par preču saņemšanu
Izmantojot mobilo reklāmas piekabi, RIMI informē patērētājus par pārtikas preču saņemšanas vietu. Mobilā reklāmas piekabe tika veiksmīgi izmantota, kā norāde pie T/C Spice. Reklāmas veids:

Starlex Real Estate aicina uz konsultāciju
“Bija uzrunātās auditorijas atskaite, kā arī pārskatāms auto maršruta plāns…Noteikti tas ir efektīvs veids, kā uzrunāt pietiekami plašu auditoriju.” Egīls Smilktiņš, Starlex Real Estate direktors.